Kelias į sėkmę per bendradarbiavimą

Bet kokio projekto svarbiausias sėmės kriterijus- ilgalaikis programos poveikis projekto dalyviams. Projekto eigoje didžiausią pasitenkinimą suteikia naujos žinios, nauja patirtis, bendradarbiavimo teikiamas džiaugsmas ir tik iš laiko perspektyvos galima įsivertinti, kokie nauji gebėjimai, nuostatų pokyčiai įsitvirtino mokytojų profesinėje veikloje, kaip dalyvavimas projekto programoje pakeitė mokinių akademinį elgesį.

Skaityti daugiau

Ugdymas be sienų – gimnazijos mokytojų patirtys iš tarptautinių kursų

Alytaus Jotvingių gimnazija sėkmingai įgyvendina „Erasmus+“ KA121 projektą „Fenomenu grįsto ugdymo diegimas gimnazijoje“, kurio II dalyje didelis dėmesys skiriamas mokytojų profesiniam tobulėjimui. Vienas svarbiausių šios dalies tikslų – gilinti mokytojų kompetencijas, susijusias su šiuolaikinėmis ugdymo tendencijomis, tarpdisciplininiu mokymu, kūrybiškumu bei dirbtinio intelekto taikymu ugdyme.

Skaityti daugiau

Darbo stebėsenos vizitas Suomijoje: įspūdžiai ir patirtys

Suomija dažnai įvardijama kaip viena geriausių švietimo sistemų pasaulyje. Tai šalis, kurioje mokytojais pasitikima, jie turi daug laisvės rinktis ugdymo metodus ir kurti mokiniams tinkamiausias sąlygas mokytis. Suomijos mokyklose daug dėmesio skiriama ne tik akademiniams pasiekimams, bet ir mokinių emocinei gerovei, kūrybiškumui bei savarankiškumo ugdymui. Sausio mėnesį mokytojos Rima Bartkienė, Odeta Šerelienė ir mokyklos psichologė […]

Skaityti daugiau

Pamoka jungianti mokslus ir gyvenimą

Alytaus Jotvingių gimnazijoje vyko netradicinė pamoka „Matematikos taikymai medicinoje: širdies ir kraujagyslių ligų prevencija matematiniu modeliavimu“, kurią vedė Vilniaus universiteto dėstytojas dr. Nikolajus Kozulinas. Pamokoje dalyvavo mokiniai, besidomintys matematika ir biologija. Dėstytojas, būdamas matematikas, pristatė bendrą savo ir medicinos mokslininkų tyrimą – „Kraujo tekėjimo greičio skaičiavimas žmogaus širdies kairiojo prieširdžio apendikse“. Užsiėmimų metu mokiniai nagrinėjo, […]

Skaityti daugiau

Fenomenų vėjas

Tai mokytojų ir mokinių kartu pamokose įgyvendinti projektai, paremti fenomenu grįsto ugdymo principais. Veiklos įgyvendinamos Erasmus+ projekto Nr. 2023-1-LT-01-KA121-SCH-000126542 rėmuose. Čia rasite kūrybiškus, tarpdisciplininius sprendimus, kurie jungia realaus gyvenimo reiškinius su ugdymo turiniu. http://steam.jotvingiugimnazija.lt/wp-content/uploads/2025/06/Libertas-Klimka.pdf http://steam.jotvingiugimnazija.lt/wp-content/uploads/2025/06/Lietuvisku-marguciu-semantikalietuviu-k.pdf http://steam.jotvingiugimnazija.lt/wp-content/uploads/2025/06/velykinis-margutis-daile.pdf  

Skaityti daugiau

Erasmus+ kursai “Future Classroom” Helsinkyje: Jotvingių gimnazijos mokytojų patirtis

Kovo 3-9 d. Helsinkyje vyko Erasmus+ kursai “Future Classroom”, kuriuose dalyvavo Alytaus Jotvingių gimnazijos mokytojos Brigita Ivoškienė ir Janina Kuchalskienė. Kursų vadovas Mr. Petri Ilmonen pirmąją dieną supažindino dalyvius su visos savaitės programa ir pristatė Suomijos švietimo sistemą. Mokytojai buvo suskirstyti į tarptautines grupes, kuriose kūrė ateities svajonių mokyklos modelį. Ši veikla skatino bendradarbiavimą ir […]

Skaityti daugiau