Erasmus + KA101 programos „Asmenų mobilumai mokymosi tikslais“ projekto „STEAM ugdymo populiarinimas ir įtraukimas, kuriant inovacijų kultūrą mokykloje“ 2020-12-01/2022-11-30 dalyvė. Kursai „Klimato atšilimas, tvarumas, ateities įgūdžiai“. Laplandija. Suomija. 2022 m.spalis
Mokymų medžiagą taikau geografijos ir ekonomikos pamokose ugdydama mokinių kritinį mąstymą, problemų sprendimo būdus. Taikau įgūdžių formavimo metodus.
Anglų kalbos įgūdžius pritaikau kitose ugdomosiose, projektinėse, asmeninėse veiklose.
Su projekto dalyviais toliau bendraujam ir bendradarbiaujam WhatsApp aplinkoje.
Esu geografijos ir ekonomikos mokytoja. Jau ketvirti metai dalyvauju gamtamokslinėje ekspedicijoje. Ugdomojoje veikloje vadovaujuosi principu, kad ugdymas yra orientuotas į mokinį. Gyvenime stengiuosi išeiti iš komforto zonos ir nuolat kelti sau naujus iššūkius, patirti mokymosi proceso teikiamą džiaugsmą vis kitu kampu. Noriu pasidalinti sukaupta patirtimi su mokiniais, nes tikiu, jog žinios, kuriomis nesidalini – nieko vertos.
Kūrybiškumo, problemų sprendimo įgūdžiai, bendravimo įgūdžiai, bendradarbiavimo įgūdžiai, socialinės ir pilietinės, verslumo ir pilietinio, sąmoningumo įgūdžiai.
Pagerinau savo galimybes. Tapau labiau motyvuota toliau tobulinti savo profesinius įgūdžius. Įsigijau praktinių įgūdžių susijusiu su pamokomis, užklasine veikla. Pagerinau savo dėstomų dalykų įgūdžius. Pasidalinau savo patirtimi su kolegomis. Gebu eksperimentuoti ir kurti naujas mokymosi praktikas bei metodus. Užmezgiau naujus kontaktus. Sužinojau apie Suomijos švietimo sistemą. Pasitikiu savimi.