TAIP ar NE alkoholiui?

Bendri dokumentai
image_pdfimage_print

Ar žinojote, jog alkoholio žmogus paragavo atsitiktinai, suvalgęs prarūgusių vaisių? O ar žinojote, jog tam tikrą alkoholio kiekį gamina net mūsų pačių organizmas, o pati medžiaga labai svarbi vaistų gamyboje bei gaminant taip svarbias šiuo metu dezinfekcines medžiagas? Šiuos ir daugybę kitų įdomių faktų sužinojo mokiniai ir visi atviros integruotos pamokos „Alkoholio reikšmė cheminiu, biomedicininiu ir istoriniu aspektu“ dalyviai.
Kovo 18 d. IIIa klasės mokiniams vyko integruota biologijos – chemijos nuotolinė pamoka, kurią vedė mokytojos Zita Sakalauskienė ir Rasa Zubrickienė. Prieš pamoką mokiniai buvo suskirstyti į keturias grupes: chemikų, medikų, istorikų ir vartotojų bei parengė pranešimus apie alkoholio reikšmę šiais labai skirtingais aspektais. Išklausę visų grupių nepaprastai įdomius pranešimus, mokiniai diskutavo grupėse, o vėliau pristatė savo argumentuotą nuomonę „taip ar ne alkoholiui“.
Pamokos metu mokiniai ne tik pagilino chemijos, biologijos žinias, bet ir aktyviai bendraudami bei bendradarbiaudami, reiškė poziciją dėl alkoholio vartojimo, sveikatos saugojimo ir tausojimo. Mokiniai ypač džiaugėsi, jog tokią aktualią temą galėjo analizuoti dirbdami grupėse, bendrauti su bendraklasiais, ko labiausiai ir yra pasiilgę.