Mokinių kompetencijų raiška ugdymo procese

Fenomenu grįstas ugdymas Kompetencijų raiška ugdyme (III)

Mokinių kompetencijų raiška ugdymo procese – tai mokytojų refleksija apie tai, kokias bendrąsias ir dalykines kompetencijas jie ugdo savo dalyko pamokose bei kaip tai įgyvendina praktiškai. Pristatymuose atsiskleidžia kūrybiški, tikslingi ir mokiniams prasmingi ugdymo sprendimai, kurie pagrįsti tarpdalykiniu bendradarbiavimu, patyrimine veikla ir fenomenu grįsto ugdymo pritaikymu realiose pamokų situacijose.

Mokytojai šias idėjas ir praktikas planuoja remdamiesi žiniomis, kurias gilina tarptautinio projekto Erasmus + KA121 „Fenomenu grįsto ugdymo diegimas Jotvingių gimnazijoje“ veiklose. Grįžę iš mokymų užsienyje, jie pritaiko įgytas žinias bei diegia fenomenu grįstą ugdymą Jotvingių gimnazijoje, siekdami kurti modernesnį, į kompetencijų ugdymą orientuotą mokymosi procesą.

Pamokų pavyzdžius galite matyti čia: