IIf, IIIe ir IVc klasių gimnazistai dalyvavo edukacijoje, kurioje susipažino su vienu iš įdomiausių estetikos ir matematikos reiškinių – aukso pjūviu. Tai – ne tik matematinė proporcija, bet ir universalus grožio principas, nuo seno taikomas mene, architektūroje bei gamtoje.
Užsiėmimo metu mokiniai tyrinėjo, kaip žmonija ieškojo tobulo grožio modelio ir kaip šis atsispindi žymiausių menininkų kūriniuose. Analizuodami Albrechto Dürerio, Leonardo da Vinci, Antonio Stradivari darbus, jie atrado, kad aukso pjūvio principas slypi ne tik formulėse, bet ir spalvų, linijų bei formų dermėje.
Praktinėje dalyje gimnazistai kūrė menines kompozicijas, pritaikydami matematinius principus: proporcijas, spirales, geometrines figūras. Taip ne tik gilino savo matematinius ir dailės gebėjimus, bet ir ugdė kūrybiškumą, estetinį suvokimą, gebėjimą mąstyti tarpdisciplininiu būdu.
Pamoka ne tik praplėtė mokinių žinias apie matematikos ir meno sąsajas, bet ir ugdė jų gebėjimą taikyti žinias kūrybiniame procese. Tokios integruotos veiklos atspindi fenomenais grįsto ugdymo tikslą – skatinti mokinius pažinti pasaulį per skirtingas disciplinas. Idėją įgyvendino bibliotekininkė Vilija Dranginytė kartu su mokytojomis Roma Krapaitienė, Lina Račkienė, Dalia Surdokienė ir Justina Jančiauskaitė.
![]() |