„Mikroskopiniai dydžiai biologijoje“

Bendri dokumentai
image_pdfimage_print

Ko reikia gimnazistui, kad mokytis jam būtų įdomu, prasminga, kad jis būtų motyvuotas? Retoriniai klausimai, kurie skatina pedagogus ieškoti inovatyvių ugdymo(si) metodų ir būdų. Dalyvavimas „STEM School label“ (liet. „STEM mokyklų ženklas“) projekte suteikia Jotvingių gimnazijos mokytojams platesnes galimybes STEM veiklų tobulinimui. Šiuolaikinis mokymas sunkiai įsivaizduojamas be sąsajų su realiu gyvenimu, todėl norėdamos didinti mokinių susidomėjimą STEM dalykais ir suteikti galimybę kūrybiškai spręsti realias problemas biologijos mokytoja Rasa Zubrickienė ir matematikos mokytojos Lina Račkienė, Ramunė Kazlauskienė bei Dalė Surdokienė spalio 9 dieną vedė biologijos ir matematikos pamokas III klasių gimnazistams „Mikroskopiniai dydžiai biologijoje“. Mokiniai analizavo šviesinio ir elektroninio mikroskopo skiriamosios gebos ypatumus. Atliekant biologijos pratybų užduotis gimnazistams teko pasikartoti laipsnių savybes, mastelių didinimo ir mažinimo skirtumus, spręsti matavimo vienetų keitimo bei dydžių santykio skaičiavimo uždavinius. Užduotys kai kuriems gimnazistams atrodė „kietas riešutėlis“. Simona iš III d klasės teigė: „Įdomi buvo pamoka. Tik nemanėm, kad biologijoje iš tiesų reikia tiek matematikos suvokimo“.
Lina Račkienė, matematikos mokytoja.