INTEGRUOTA STEAM BIOLOGIJOS, LIETUVIŲ KALBOS IR DAILĖS PAMOKA „EILĖS VANDENIUI“

Bendri dokumentai

Kovo 2 dieną visų klasių pirmokai gimnazistai buvo pakviesti į integruotą STEAM biologijos, lietuvių kalbos ir dailės pamoką „Eilės vandeniui“, kurią suplanavo ir realizavo Lina Rutkauskaitė, biologijos mokytoja metodininkė, Rima Bartkienė, lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja metodininkė ir Dalia Vėžienė, dailės mokytoja metodininkė.

Pamokos tikslas- skatinti mokinius domėtis aplinkosauginėmis, žemės išteklių vertinimo, tausojimo ir išsaugojimo temomis, atkreipti ypatingą dėmesį į vieną svarbiausių iš jų – geriamąjį vandenį, ugdyti meninę moksleivių išmonę, gebėjimą savo požiūrį ir žinias perteikti kūrybiškai, išbandyti naujas saviraiškos formas. Pamokoje dalyvavo daugiau nei 150 mokinių.

Paskaitos metu mokiniai pakartojo vandens apykaitos ciklą gamtoje, galimus vandens būvius ir gamtinius reiškinius įgalinančius vienos vandens formos virsmą kitomis, išsiaiškino, kaip susiformuoja vandens, tinkamo gėrimui, ištekliai. Ne mažiau svarbu buvo sužinoti su kokiais iššūkiais susiduria pasaulio ir Europos sąjungos gyventojai spręsdami apsirūpinimo geriamuoju vandeniu klausimą. Ugdant mokinių gamtamokslinę kompetenciją, yra svarbu ne tik turimos dalykinės žinios, bet ir mokinių gebėjimas įvairiomis formomis pademonstruoti turimas žinias, gebėti reikšti savo nuostatas. Mokinių gamtamokslinės komunikacijos ir kūrybiškumo ugdymui buvo pasitelktos kūrybinio rašymo dirbtuvės, kurių metu mokiniai mokėsi kurti Haiku apie geriamąjį vandenį,  supažino su iliustracija, kaip meninės raiškos forma, kurią išbandys kurdami savo atsiskaitomąjį darbą- iliustruotą Haiku apie geriamąjį vandenį. Geriausi darbai bus siunčiami dalyvavimui UAB „Dzūkijos vandenys“ organizuojamame mokinių darbų konkurse.

Šiuo renginiu pradedame Pasaulinės Žemės dienos minėjimą gimnazijoje.

Lina Rutkauskaitė